2021.02.24.

Társasházi közgyűlési információk:

haz

A magyar közlönyben megjelent rendeletek alapján:

Február 22-én megjelent 80/2021. (II. 22.) kormányrendelet alapján május 23-tól számíthatunk arra, hogy a közgyűlések elkezdődhetnek. A Magyar Közlöny 2021/27 számában kihirdetett jogszabályból az rajzolódik ki, hogy a járványügyi szakemberek úgy látják, Magyarország nem csak megrendelte, de meg is kapja azt a mennyiségű vakcinát, ami lehetővé teszi a korlátozások feloldásához szükséges mennyiségű oltás beadását.
Jelenleg a közgyűléseket is tiltó az 502/2020. (XI.16.) kormányrendelet alkalmazását a 80/2021. (II.22.) kormányrendelet 1. § 12. pontja és a 2. § (2) bekezdése alapján 2021. május 22-ig meghosszabbították, de ez a „visszavonásig érvényes”-hez képest mindenképpen tervezhetőbb.

A tulajonosok vagy a képviselő kezdeményezésére írásbeli szavazás tartható, amely továbbra sem irányulhat beszámolóval kapcsolatos témákra vagy a közös képviselő felmentésére (kivéve haláleset).


2021.02.22.

Bérelhető önkormányzati dupla garázs a belvárosban!

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2021. március 9. 12.00 óra).

A megtekintési lehetőségekről szíveskedjenek érdeklődni.

2021.01.31.

Tisztelt Ügyfeleink!

Ügyfeleink jobb kiszolgálása érdekében hamarosan megújult honlappal jelentkezünk, több tartalommal, új fényképgalériával, kereshető cikkekkel, modernebb megjelenéssel.
Köszönjük, hogy meglátogatott bennünket!

2020.11.09.

Ügyfélfogadási szünet meghosszabbítása!

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a koronavírussal összefüggő intézkedésekkel összhangban, a Deák Ferenc tér 3-5. C. lph. földszinti, Városi Ügyfélszolgálati Irodában, valamint a Kert u. 39. alatti irodában a személyes ügyintézés lehetősége határozatlan ideig szünetel!

2020.11.01.

Ügyfélfogadási szünet meghosszabbítása!

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a koronavírussal összefüggő intézkedésekkel összhangban, a Deák Ferenc tér 3-5. C. lph. földszinti, Városi Ügyfélszolgálati Irodában, valamint a Kert u. 39. alatti irodában a személyes ügyintézés lehetősége előreláthatólag 2020. november 6-ig szünetel.

2020.10.25.

Ügyfélfogadási értesítő!

Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a koronavírussal összefüggő intézkedésekkel összhangban, valamint fertőtlenítő takarítás miatt a Deák Ferenc tér 3-5. C. lph. földszinti, Városi Ügyfélszolgálati Irodában, valamint a Kert u. 39. alatti irodában a személyes ügyintézés lehetősége 2020. október 26-tól előreláthatólag október 31-ig szünetel.

Kérjük Társasházi ügyfeleinket, hogy vegyék igénybe a https://leszkft.multihaz.hu címen elérhető online felületünket, telefonon érdeklődjenek vagy küldjenek emailt a tarsashaz@leszkft.hu címre, adataik feltüntetésével, kérésükkel.

Önkormányzati ingatlanokkal kapcsolatos személyes ügyintézés (számlázás, egyenleg, hibabejelentés, igazolások) a Kert u. 39. alatti telephelyünkön, csak előzetes telefonos bejelentkezés után lehetséges! Telefonszám: 92/312-730, 92/511-670. E-mail: ugyfelszolgalat@leszkft.hu vagy titkarsag@leszkft.hu. Bérleti szerződések kötése előzetes időpontok szerint egyenként történik. Kérjük, a torlódás elkerülése érdekében pontosan érkezzenek. Változás esetén a bérlőket telefonon értesítjük!

A várhatóan megnövekvő telefonos forgalom miatt szíves türelmüket kérjük!

2020.10.16.

Bérelhető önkormányzati garázs!

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2020. november 3. 12.00 óra)."A pályázat beadási határideje után, eredménytelenség esetén - a ZMJV Vagyonrendelete szerint - a helyiségek 6 hónapig változatlan feltétellel pályázat nélkül is bérbe vehetőek."

2020.06.11.

Bérelhető önkormányzati helyiségek! (csökkentett áron is)

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2020. június 29. 12.00 óra). "A pályázat beadási határideje után, eredménytelenség esetén - a ZMJV Vagyonrendelete szerint - a helyiségek 6 hónapig változatlan feltétellel pályázat nélkül is bérbe vehetőek."

2020.06.03.

Tisztelt Ügyfeleink!

2020. június 3-tól (szerda) a megszokott nyitvatartás szerint, újra fogadja ügyfeleit a Városi Ügyfélszolgálati Iroda (Zalaegerszeg, Deák tér 3-5/C.), található személyes ügyfélszolgálata.
Az egészségünk kölcsönös megőrzése érdekében kérjük, hogy tartsák be a következő előírásokat:

- az irodaépület előtt várakozzanak, egymástól legalább 1,5m-es távolságban,
- egyedül, csak az ügyben eljáró személy érkezzen (kivétel ez alól tolmács, illetve fogyatékkal élő kísérője),
- csak akkor lépjenek az ügyféltérbe, ha egy másik ügyfél onnan távozik, illetve ha kívülről látják, hogy bent, annál az ügyintézőnél ahova szeretnének menni, nincs ügyfél,
- az irodatérbe érkezve használják az érintésmentes kézfertőtlenítőt!

A megelőzés mindannyiunk érdeke, köszönjük együttműködésüket!

2020.03.20.

Tájékoztató a koronavírus terjedését megelőző változásokkal kapcsolatban:


Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a koronavírussal összefüggő intézkedésekkel és a kiadott kormányrendeletekkel összhangban, a társasházi közgyűlések elhalasztásra kerülnek. Az előírt beszámolókat, terveket, anyagokat folyamatosan készítjük, a könyvelés is folyamatos.

Önkormányzati ingatlanokkal kapcsolatos szerződéskötés ideiglenesen szünetel, csak a lakás átadás-átvételek történnek meg. Akinek a szerződése hosszabbításra vár, telefonon értesítve kap új időpontot, a veszélyhelyzet elmúlását követően.

A Kert u. 39. alatti irodaházunkba csak időpont-egyeztetéssel és regisztráció után lehet bejönni. Megértésüket köszönjük!

Kérjük olvassák el korábbi tájékoztatónkat is!

2020.03.15.

Ügyfélfogadási értesítő!


Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy a koronavírussal összefüggő intézkedésekkel összhangban, a Deák Ferenc tér 3-5. C. lph. földszinti, Városi Ügyfélszolgálati Irodában, valamint a Kert u. 39. alatti irodában a személyes ügyintézés lehetősége visszavonásig szünetel!

Kérjük Társasházi ügyfeleinket, hogy vegyék igénybe a https://leszkft.multihaz.hu címen elérhető online felületünket, telefonon érdeklődjenek vagy küldjenek emailt a tarsashaz@leszkft.hu címre, adataik feltüntetésével, kérésükkel. A jelenleg ismert szabályok alapján a várhatóan 100 főnél kisebb, már meghirdetett társasházi gyűlések, közgyűlések, megbeszélések nem maradnak el.

Önkormányzati ingatlanokkal kapcsolatos személyes ügyintézés (számlázás, egyenleg, hibabejelentés, igazolások) a Kert u. 39. alatti telephelyünkön, csak előzetes telefonos bejelentkezés után lehetséges! Telefonszám: 92/312-730, 92/511-670. E-mail: ugyfelszolgalat@leszkft.hu vagy titkarsag@leszkft.hu. Bérleti szerződések kötése előzetes időpontok szerint egyenként történik. Kérjük, a torlódás elkerülése érdekében pontosan érkezzenek. Változás esetén a bérlőket telefonon értesítjük!

Vállalkozási tevékenységünkben (telephelyi bérbeadás, építőipari kivitelezés) személyes ügyfélfogadás nincs.

A várhatóan megnövekvő telefonos forgalom miatt szíves türelmüket kérjük. Köszönjük együttműködését!

2019. 09. 30.

Megszűnő bankszámlaszám!

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2019. október 31-el a Raiffeisen banknál vezetett bankszámlánk megszűnik! Kérjük, hogy a befizetéseiket a "Kapcsolatok" lapon feltüntetett bankszámlákra utalják. Megértesüket köszönjük!

2018.10.04.

Ügyfélfogadási értesítő!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. október 12. napján (pénteken) a Deák Ferenc tér 3/C. földszint alatti városi ügyfélszolgálati irodában a LÉSZ Kft. ügyfélfogadása technikai okokból szünetel. 2018. október 13-án (szombati munkanap) az ügyfélszolgálat működik 8-tól 12. óráig. Megértésüket köszönjük!

2018.05.10.

Áramszünet értesítő!
2018. május 15-én (kedden) az E.ON Zrt. közlése szerint társaságunk területén 8-16 óráig áramszünet lesz, ezért az ügyfélfogadás mind Kert utcában, mind pedig a Deák téri Városi Ügyfélszolgálati Irodánkban a fenti napon szünetel. Kérjük bejelentéseiket ezen a napon emailben juttassák el a részünkre. Megértésüket köszönjük!

2017.11.08.

Bérelhető önkormányzati helyiségek! (csökkentett áron is)

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2017. november 14. 12.00 óra). "A pályázat beadási határideje után, eredménytelenség esetén - a ZMJV Vagyonrendelete szerint - a helyiségek 6 hónapig változatlan feltétellel pályázat nélkül is bérbe vehetőek."

2017.09.08.

Bérelhető önkormányzati helyiség a belvárosban! (csökkentett ár)

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2017. október 03. 12.00 óra)."A pályázat beadási határideje után, eredménytelenség esetén - a ZMJV Vagyonrendelete szerint - a helyiségek 6 hónapig változatlan feltétellel pályázat nélkül is bérbe vehetőek."

2017.06.15.

Bérelhető önkormányzati garázs!

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2017. július 4. 12.00 óra)."A pályázat beadási határideje után, eredménytelenség esetén - a ZMJV Vagyonrendelete szerint - a helyiségek 6 hónapig változatlan feltétellel pályázat nélkül is bérbe vehetőek."

2017.05.26.

Bérelhető önkormányzati helyiség a belvárosban!

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2017. június 13. 12.00 óra)."A pályázat beadási határideje után, eredménytelenség esetén - a ZMJV Vagyonrendelete szerint - a helyiségek 6 hónapig változatlan feltétellel pályázat nélkül is bérbe vehetőek."

2017.04.24.

Bérelhető önkormányzati garázsok és irodahelyiségek!

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (garázs) (beadási határidő: 2017. május 9. 12.00 óra)."A pályázat beadási határideje után, eredménytelenség esetén - a ZMJV Vagyonrendelete szerint - a helyiségek 6 hónapig változatlan feltétellel pályázat nélkül is bérbe vehetőek."

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (irodák) (beadási határidő: 2017. május 16. 12.00 óra).

2017.02.16.

Bérelhető önkormányzati garázs!

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2017. március 7. 12.00 óra)."A pályázat beadási határideje után, eredménytelenség esetén - a ZMJV Vagyonrendelete szerint - a helyiségek 6 hónapig változatlan feltétellel pályázat nélkül is bérbe vehetőek."

2016.04.14.

BGE Duális képzésben részt vevő Gazdaságinformatikus hallgatók részére álláshirdetés!

Az hirdetés az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag

2016.03.07.

Bérelhető önkormányzati helyiségek, pincék, garázsok pályázati felhívása:

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2016. március 23. 12.00 óra).

2016.02.29.

Áramszünet miatt ügyfélfogadás szünetel!

Tájékoztatjuk a Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2016. március 5-én (szombati munkanap) az E.ON energiaszolgáltató Kft. tájékoztatása szerint társaságunk telephelyén tervezett karbantartás miatt áramszünet lesz, ezért személyes és telefonos ügyfélszolgálatunk ezen a napon szünetel.

2016.02.26.

A Magyar Ingatlan-gazdálkodók Szövetségének kérésére tesszük közzé az alábbi eladó ház hirdetését,Tab településen.

2016.02.22.

Társasházi elszámolások az Interneten

Tájékoztatjuk a Tisztelt Tulajdonosokat, lakókat, hogy az általunk kezelt Társasházi lakások egyéni elszámoló lapjai 2015.12.31-ével elérhetőek a Társaházi ügyfélkapu menüpontban, melybe a saját felhasználónévvel és jelszóval tudnak belépni (korábban megküldött elszámoló lapon szereplővel)! Számvizsgáló Bizottsági tagok pedig saját kódjukkal egyéb listákat is megtekinthetnek (összesítő, kimenő-bejövő számlák, naplófőkönyv.)

2015.10.20. Ügyfélszolgálati iroda nyitása a Deák téren!

2015. november 2. napjától Zalaegerszeg Város több önkormányzati feladatot ellátó szolgáltatójával közös ügyfélszolgálati irodában, a Városi Ügyfélszolgálati Irodában várjuk Ügyfeleinket az alábbi témákban:

Önkormányzati tulajdonú lakások és egyéb ingatlanokkal kapcsolatos befizetések, igazolások kiadása, hibabejelentés, adatváltozás, szerződéssel kapcsolatos ügyintézés, hátralékokkal kapcsolatos tájékoztatás, társasházi lakások közös költség egyenlegéről tájékoztatás.

A Piac közvetlen közelében található irodában az eddigieknél hosszabb nyitva tartással állunk ügyfeleink rendelkezésére!

Zalaegerszegi Ügyfélszolgálati Irodánk elérhetősége 2015. november 2.-ától:

Cím: 8900 Zalaegerszeg, Deák tér 3/C Fsz. 4.

Hétfő: 9:00 - 15:00
Kedd: 9:00 - 17:00
Szerda: 8:00 - 17:00
Csütörtök: 9:00 - 17:00
Péntek: 9:00 - 15:00

Telefon: 92/708-219 Email: ugyfelszolgalat@leszkft.hu

Az ügyvezető fogadónapját a fentiek nem érintik.

Társaságunk Kert utca 39. alatti irodája tovább működik az alábbi témákban: építőipari karbantartási, felújítási megrendelések, társasházi közös képviselők személyes elérhetősége.

2015.06.24.

Bérelhető önkormányzati helyiségek, pincék, garázsok pályázati felhívása:

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2015. július 22. 12.00 óra).

2015.03.09.

Bérelhető önkormányzati helyiségek, pincék, garázsok!

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2015. március 25. 12.00 óra).

2015.02.13.

Önkormányzati lakások értékesítési pályázata!

A pályázati felhívás és letölthető adatlap az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag

2015.01.26.

Tisztelt Ügyfeleink! Tisztelt Bérlők!

Társaságunk 2015. január 1-jétől teljesen új ügyviteli és számlázó rendszerre tér át, melynek célja a hatékonyabb, pontosabb és modernebb szolgáltatások nyújtása és annak magasabb szintű támogatása. A bevezettéssel egyidejűleg új önkormányzati ingatlannyilvántartó-rendszert is bevezetünk. Annak érdekében, hogy a több ezer ügyféladat, valamint a több ezer ingatlan adata a lehető legpontosabb legyen, a számlázásra a megnövekedett nyitási teendők miatt később kerül sor. Előreláthatólag a január havi számlák 2015. január 31-ig kerülnek kiállításra, s a feltüntetett fizetési határidőtől függetlenül, a számla kézhezvételétől számított 8 napon belüli kifizetés esetén természetesen semmilyen hátrány nem éri a bérlőket. A számlák mellé külön tájékoztatást is fogunk mellékelni, melyben kérjük ellenőrizzék adataikat, a szerződések szerinti összegeket, és fizetési módjukat. A számlákon -várhatóan- 2015. március hónaptól szerepeltetni fogjuk az ügyfélegyenlegeket is. Eltérés esetén kérjük szíveskedjenek részünkre telefonon, emailben vagy személyesen jelezni azokat. Megértésüket és türelmüket köszönjük!

2014.10.21.

Bérelhető önkormányzati üzlet!

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2014. november 10. 12.00 óra)

2014.09.10.

Bérelhető önkormányzati garázsok!

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2014. szeptember 29. 12.00 óra)

2014.09.09.

Tisztelt Ügyfeleink!

Társaságunk Zalaegerszeg, Kert u. 39. alatti telephelyén az - E.ON tájékoztatása szerint - 2014. szeptember 22-én, hétfőn, 15.30 óráig áramszünet lesz! Az áramszünet érinti a cég minden működési területét, ezért telefonos tájékoztatást nem tudunk nyújtani. Megértésüket köszönjük!

2014.05.08.

Bérelhető önkormányzati helyiségek, pincék, garázsok!

A pályázati felhívás az alábbiakban érhető el: Letölthető anyag (beadási határidő: 2014. május 27. 12.00 óra).

2014.04.14.

Tisztelt Ügyfeleink!

Társaságunk Zalaegerszeg, Kert u. 39. alatti telephelyén az - E.ON tájékoztatása szerint - 2014. április 18-án, pénteken, 13.00 óráig áramszünet lesz! Az áramszünet érinti a cég minden működési területét, ezért ezen a napon társaságunk csökkentett létszámmal dolgozik, illetve telefonos tájékoztatást sem tud nyújtani. Megértésüket köszönjük!

  ...Régebbi hírek...
Főbb híreink, közleményeink
Irodaépület

MIGSZ

cepi

ceab

epag